Me gusta leer y ver la tele

Saturday, May 02, 2009

Worlds Collide #4

Here you have the fourth installment of Worlds Collide, Sunny Jhanna's new and wildly successful comic. (Or so I claim.)

In today's episode, Dhraya and Koori go out to dinner, since they have to catch up on everything that's been going on while they were apart. Koori talks a little bit about her hush-hush job, and Dhraya goes on and on about her classes, like any other college student would.

Looks like it's going to be a fun night...

6 comments:

Nash said...

Muy chula la zona de tiendas, y muchos detalles como en los otros dibujos.

Mario Alba said...

Me alegra que aprecies la largas horas que me pasé creando la callecita de marras. Más al respecto mañana.

Anonymous said...

Pedazo pagina, Fel. Coincido con Nash en que la primera viñeta te ha quedado especialmente bien.

Creo que mi parte favorita, aparte de Michael J. Fox, es el camarero de la segunda viñeta. ¡Que cara de circunstancias!

Anda que no se te nota lo que te pirra el dialogo en masa, Fel. ;)

Mario Alba said...

Hehehe. Sí, me gusta el camarero, y el diálogo también. Y me alegro de que te guste la página, Hal :)

Anonymous said...

Solo faltaria.

Mario Alba said...

En fin: ya veréis la próxima página mañana...